Support

 

FAQ (Frequently Ask Questions)

Frequently Ask Questions vertaald: Veel gestelde vragen. Deze hebben wij uitgewerkt in onze FAQ sectie. Binnen deze sectie hebben wij alle gestelde vragen volledig vooor u uitgewerkt zodat u deze nog eens rustig na kunt lezen.

Volg deze link voor het FAQ.

 

Training

Voor onze klanten hebben wij tientallen video tutorials beschikbaar die u wegwijs maken in uw WordPress website. Deze kunt u vinden in de Back-end van uw klantenpaneel

 

Storingen

Bezoek onze status pagina om te kijken of er actuele storingen zijn waarvan wij op de hoogte en in behandeling zijn. Status pagina

 

Helpdesk

Wij stellen het zeer op prijs als u eerst de bovenstaande bronnen raadpleegt. Echter komt u er toch niet uit dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wanneer u direct alle benodigde informatie meestuurt, dan kunnen wij u beter helpen. Probeer uw vraag zo duidelijk mogelijk te stellen, tevens is gebleken dat wanneer u screenshots mee stuurt wij u vaak sneller kunnen helpen.

 

Om gebruik te maken van de Helpdesk vragen wij u in te loggen in uw klantenpaneel en bij ‘Mijn tickets’ een Ticket aan te maken. Nadat u deze heeft aangemaakt ontvangt u binnen 10 minuten een email met een ticketnummer en hebben wij uw vraag in behandeling genomen. Klik hier om in te loggen.